e-gépész online szaklap

Az LG Electronics légkondicionáló berendezések szervize

2011. május 18. | támogatott cikk | |  0 |

Az LG Electronics Magyar Kft. nem csak a hazai értékesítést végzi, hanem a környező országok: Horvátország, Bosznia-Hercegovina, Szerbia, Macedónia, Albánia és Bulgária termékellátását is biztosítja. A légkondicionáló berendezések csoportja más támogatást, szervizt igényel, mint például a szórakoztató elektronikai készülékek. A beüzemelést, beépítés, szerelés előzi meg, ami a későbbi hosszú távú üzemeltetés egyik fontos alappillére. Az LG hivatalos, szerződött szervizpartnerek bevonásával biztosítja az értékesített berendezések garanciális és azon túli javítását egyaránt. A törvényben előírtak szerint minden forgalmazó köteles alkatrészt biztosítani az értékesített termékek javítására, a gyártástól számított 5 éven át.

Az LG Electronics által forgalmazott légkondicionáló berendezések:

1. Lakossági split készülékek:
Oldalfali kivitel: 1,8-10 kW hűtő/fűtő teljesítményhatár

2. Kereskedelmi rendszerek:
Multi F,F(dx): 2-9 db beltéri egységig alkalmazható
Single-A: nagyobb teljesítményű mono splitek: 5,3-30 kW

3. Ipari, illetve nagyobb alkalmazások:
Multi-V: Változó hűtőközeg áramú nagy kiterjedésű rendszerek

Az LG felismerte, hogy a legfejlettebb technológia és termékek mellett is szükség van a vásárlók igényeinek hosszú távú kielégítésére, nem csak a megnyerésükre, hosszú távú megelégedésére. Ez egy megbízható, követhető és számon kérhető rendszerrel oldható meg. A lakossági és kisebb kereskedelmi készülékek esetén a következők szerint. A légkondicionáló berendezések esetében a javítás a telepítés helyszínén történik, a tulajdonos hozzájárulásával. Az eddigi gyakorlat szerint a javítást azon szakemberek biztosították, akik a beépítést végezték. A vevői megelégedés fokozása érdekében, a gyorsabb reakció idő és minőségi szervizszolgáltatás elérése végett, módosítás történt. A szezonbeli túlterhelés miatt, újabb minősített szervizek lépnek be a szerviz hálózatba, akik az LG hivatalos honlapján is megtalálhatóak. Az új tagok, mint szerviz tevékenykedtek eddig is, és a jövőben is csupán a javítás lesz a feladatuk. A GARANCIAJEGYEN található Vevőszolgálati telefonszámon (0640/54-54-54) történik a hívásregisztrálás, amit a panasz bejelentése után a területi illetékes vállalkozás kap meg, javításra.

A garanciális javítás feltételrendszere a régiek szerint alakul:

1. Időtartam: 3 év a beüzemeléstől számítva, amit a garanciajegyen, a szerelő igazol. A szerelőnek rendelkeznie kell a szükséges engedéllyel (zöld kártya) aminek az azonosítási számát is fel kell tüntetni.

2. A garancia szükséges feltétele: évi rendszeres karbantartás szezonkezdés előtt, legalább egyszer.

A szervizhívás és folyamat a következők szerint zajlik:

A fenti rendszer szerint minden lépés követhető, és mint feltétel teljesíthető. A javítás bejelentésétől számított hibaelhárítás minimális időtartama: 3 nap.

Mellékletben a Garancia jegy (elő- és hátoldal) található az összes, az üzemeltető számára fontos információval.

LG Electronics Magyar Kft.
1097 Budapest, Könyves K. krt. 3/a.
Kapcsolattartó: Cseh József
Mobil: 06-30-848-6395
E-mail: jozsef.cseh@lge.com
www.lg.hu

Hozzászólás

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie.

Facebook-hozzászólásmodul